Easyrider : Explore the real Vietnam by motorbike !!!

e398rc

Member
Dec 8, 2011
209
0
16
Vietnam has a four thousand year history. Following many foreign invasions the country is ready to move forward and develop whilst keeping the cultural heritage which makes Vietnam so diverse.

Vietnam has so much to offer. The Vietnamese people are ready to realise this potential and reveal its regional culture and amazing natural beauty. This beauty lies in the land but most of all lies in the people who live here. The best way to experience all of this beauty is to get in amongst the people and into the heart of the country on the back of an easy rider bike.

The guides will go at a pace to suit you ( be that fast or slow), allow you time to explore and really get involved with the areas and peoples that you wish to visit.

A young dynamic, enthusiastic and knowledgeable generation with university degrees is ready to help you connect with the real Viet nam, the bit forgotten by most western tourists. We want to share with you the lives of the Vietnamese minority; their nature and the interesting landscapes. That is the reason our group was born and called: “Vietnam easy riders“.

Step by step our team will become stronger and help confirm our position in the Lonely Planet and Trip Advisor, for the many tourists who want to experience our wonderful country. Although the brand easy rider is synonomous with the orginal tour group, please remember that does not mean the many freelance guides will not provide an experience as well if not better tailored to your wishes.

Việt Nam có một lịch sử 4000 năm. Sau bao cuộc chiến tranh, đất nước này đã sẵn sàng tiến về phía trước để phát triển đồng thời gìn giữ trong mình những di sản văn hóa vô cùng đa dạng.

Việt Nam có rất nhiều tiềm năng. Người Việt đã sẵn sàng để nhận ra tiềm năng này và tiết lộ nền văn hóa bản địa của nó với vẻ đẹp tự nhiên tuyệt vời. Vẻ đẹp này không chỉ nằm trong đất, mà hầu hết còn chứa ẩn trong những con người nơi đây. Có 1 cách tuyệt vời để trải nghiệm tất cả vẻ đẹp này là hòa mình vào với mọi người của đất nước này trên lưng của một chiếc xe gắn máy easy rider.

Các hướng dẫn sẽ đi với một tốc độ phù hợp với bạn (nhanh hay chậm), cho bạn thời gian để khám phá và thực sự hòa mình vào các vùng đất và các dân tộc mà bạn muốn ghé thăm.

Một thế hệ trẻ năng động, nhiệt tình và có kiến ​​thức với trình độ đại học đã và đang sẵn sàng để giúp bạn kết nối với 1 Việt Nam đích thực, chút lãng quên bởi hầu hết các khách du lịch phương Tây. Chúng tôi muốn chia sẻ với bạn cuộc sống của các dân tộc thiểu số Việt Nam; thiên nhiên và cảnh quan thú vị. Đó là lý do nhóm của chúng tôi đã được sinh ra và được gọi là: "Việt Nam easy riders".

Từng bước đội ngũ của chúng tôi sẽ trở nên mạnh mẽ hơn và giúp khẳng định vị trí của chúng tôi trong Lonely Planet và Trip Advisor, cho nhiều du khách muốn trải nghiệm đất nước tuyệt vời của chúng tôi. Mặc dù thương hiệu easy rider đồng nghĩa với các nhóm du lịch ban đầu, hãy nhớ điều đó không có nghĩa là các hướng dẫn viên tự do sẽ không cung cấp một kinh nghiệm tốt nếu không tốt hơn phù hợp với mong muốn của bạn.
=============================== easy rider : The Way To Get into The Heart and Mind! of Vietnam !